Jag lever!

Det var ett tag sedan jag skrev nu och det har hänt mycket sen sist både roliga och tråkiga saker :´(
Fösta jobbedagen idag efter 18 lediga dagar. Kan erkänna att jag var ganska trött imorse för man vänjer sig snabbt av att vara ledig.

Det är bara 2 månader kvar tills vi ska till Thailand :)
Och sen blir kanske en weekend till London med Mia i september :)
Jag älskar att resa :)


29/12 05.30 somnade mormor in...

När vi förlorar någon vi alla måste sörja
Ett nytt liv utan dig vi alla måste börja

Ett liv där du inte längre finns
Men dig med kärlek vi alltid minns

Ditt minne lever vidare med oss varje dag
I våra egna liv vi nu får ta tag

För att sörja kommer vi alla få göra igen
Tills den dag vi ses igen


Hoppas du mår bra där du är nu mormor. Jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0