Sommaren är över!

Mer än 2 månader sedan jag skrev nu... Känns verkligen inte som det! Sommaren har gått alldeles för fort!!! Jag vill verklgen inte att det ska bli vinter och jävligt igen!
Fast om 3 veckor ska jag, Mia och Erika till London :) JAG LÄNGTAR!!!!! Satan vad det ska shoppas! Vi har till och med lagt upp ett schema på vad vi ska göra :) Haha!
Tänkte visa er :)

TORSDAG: Anländer kl. 9.00 på Heathrow och då åker vi direkt till vårt hotell och checkar in. Sen blir det shopping på Oxford street och på kvällen ska vi åka London eye :)

FREDAG: Madame Tussauds på förmiddagen och sen London zoo :)

LÖRDAG: Westfield Shopping centre :) På kvällen fest :)

SÖNDAG: London Dungeon :) Och panik-shopping på Oxfort street :) Kl. 21.00 åker vi hem till tråkiga Sverige igen... :´(
Vi bor på Camden Road så vi ska försöka klämma in Camden market också i vårt fullbokade schema :) Haha!
Jag i en telefonkiosk sist vi var i London för 3 år sedan :)

Kommentarer
Postat av: PAULINE

Kolla gärna in min blogg: www.paulinewiberg.blogg.se ;)

2011-10-18 @ 20:39:50
URL: http://paulinewiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0