Saturday

Igår var det idolkväll hos Sandra. Fan vad arg jag blev när Elin åkte ut!!! Linnea är sämst på att sjunga och den jävla dansen hon håller på med retar mig! Om man ens kan kalla det för dans...Spasmaryck vill jag påstå!!!

Idag har jag, Sandra, Rebecca och Jossan varit och sålt lite grejer på loppis i stan :) Folk är verkligen galna! När vi höll på att sätta upp vårt bord så stod det folk och väntade för att dom skulle vara först på våra saker! Ca. 15 st drog i allt vi la upp på bordet! Vi hade ju ingen koll på om det var någon som tog ett plagg och gick. Blev någon hundring rikare i alla fall... Loppisen varade egentligen till kl. 14 men vi frös så mycket så vi gav upp vid 10. Vi stack till fantasi och käkade frukost istället :)
Ikväll händer ingenting så jag ska vara fylletaxi åt mamma och hennes vänner.

Ska till pappa imorgon och hälsa på hade jag tänkt. Det är ju faktiskt farsdag.

I torsdags var jag hemma hos Erika och Linus. Mamma&Co var också där.
Jag och Erika var lite rastlösa så vi tog några mongo-bilder :)







Haha!!! Jag skrattar ihjäl mig varje gång jag ser dessa bilderna :)

Ha en trevlig lördag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0