Sommartider!

Igår hade vi en jätte mysig midsommarafton hemma hos Philip och Rebecca med god mat och trevligt folk!

Jag, Micke, Danne och Metin har bokat resan till Manchester nu :) I Augusti åker vi! Blev lite knäckt när Mia inte kunde följa med :( Men Micke lovade att gå och handla kläder med mig på The Trafford Center :) Vilket han nog kommer ångra att han sa :P

Vi ska även åka till Göteborg med husvagnen med Sandra och Patrick! Kommer nog shoppas en del där också :P

Ikväll bokade vi biljetter till Eclipse :D Så på torsdag sitter jag, Mia och Sandra på kosmorama och är överlyckliga :) Jag har längtat efter denna filmen i mer än ett halv år nu!


 Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0