Söndag!

Jag har inte pallat skriva om vår resa till USA än men nu tänkte jag berätta :)

Först var vi i Orlando och gick på Universal studios och Sea world. Hann inte med Disneyland för det är skitstort!Hade riktig kul!

Åkte buss till Miami på nyårsdagen och det tog 5 timmar. Blåste ganska mycket så det blev inget solande... Men vi shoppade istället så jag var inte ledsen :)

4/1 gick vi på kryssningen till Bahamas. Och tänkte där är det ju svinvarmt så där får vi ju sola i alla fall... men inte det... Blåste ännu mer där än i Miami :(

Men resan var absulut inte onödig för jag var glad bara för att få komma bort lite från vardagen ett tag...

Om 3 veckor åker vi till Manchester!

Och denna veckan ska Lena och Klas(Mickes föräldrar) boka resan till Thailand :) Lena fyller 50 år i November så dom ska bjuda oss på resan :)
Åker i början av nästa år :)

Bilder från USA-resan kommer upp senare för jag pallar inte lägga upp några nu...

Snart kommer Mia!
Jag, Mia, Jossan och Erika var ute igår :) Hade riktigt trevligt!

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0