Tandläkaren!

Idag har jag varit hos tandläkaren och det var första gången på 2,5 år så jag var ganska rädd att jag skulle ha hål i tänderna men det hade jag inte :)

I fredags var jag uppe hos Frida. O med Frida.P, Jossan, Rebecca och Emelie. Frida. P passade Liam och Melwin så vi höll henne sällskap.

I lördags var jag och bowlade med familjen för Uffe hade fyllt år. Hade jätte trevligt!
Efter det så gick jag ut med Mia, vi var på Banken! Hade riktigt kul!

Igår gjorde jag inte mycket var hemma hos Mia och snackade och kollade på film. Erika kom också en stund.

På fredag åker vi till Manchester :) Längtar som fan!

Nej nu ska jag fortsätta och jobba!

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0