Back home...

Manchester var skitkul! Jag gör gärna om det :)

Har inte gjort så mycket i veckan bara jobbat och läst ett antal sidor i Ljudet av ditt hjärta (Twilight 3-boken) Den är så fruktansvärt bra så jag vill aldrig sluta läsa! Längtar tills den kommer på film också.

Idag åkte jag, Mia, Sandra och Erika pulka :) Man skrattar så man håller på att dö!

I helgen blir det nog utgång med Mia och Sandra skulle tänka på det :) Snälla följ med nu!

Jossan är i Egypten...Jälva svin!
Jag vill också ha det varmt och skönt!

Här kommer lite bilder från Manchester :)


Kim, Danne och Micke på väg till matchen. Dom var helt uppspelta :)


Mia och hennes snygge halsduk :)


Här har vi självaste Old Trafford!!!


Det var helt fullsatt med ca. 75 000 människor!


Micke sa att det var den bästa dagen i hans liv :)


Jag och Mia på väg till en pub där supportrarna var :)
Hehe jag var ju också tvungen att ha en halsduk...


Haha! Killarna hade bråttom iväg till puben :) Dom trodde väl att all öl skulle försvinna!


Erika inne på puben!


Mia gillar det :)


Riktiga supportrar :)



Detta får räcka med bilder sålänge för nu ska jag läsa lite i Ljudet av ditt hjärta :)

GOD NATT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0