Lördag!

Sov till 11.50 idag :) Och tro det eller ej men det gjorde Micke också! Annars brukar han vara uppe med tuppen :)
Idag ska jag inte göra så mycket bara fixa till Erika för hon ska på fest!

Igår var alla brudarna hos Mia och kollade på idol och spelade spel. Mycket trevligt!

Jag skrev för någon månad sen om alla nya filmer som jag ville se :)
Transformers revange of the fallen - Check
The proposal - Check
Harry Potter och Halvblodsprinsen - Check
Baksmällan - Check
New moon (Twilight 2) den har biopremiär 20/11 så då sitter jag på kosmorama och käkar godis!

Jag har ju inte visat er mina nya skor som jag köpte för någon vecka sen!


Skopunkten 499 kr
Blir riktigt snygga när man viker upp dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0