GÖTEBORG

Jag, Micke och Erika har varit och hälsat på Tomas i Göteborg denna helgen.
Hade riktigt kul!

I fredags när vi väl var framme i Tomas studentlägenhet så beställde vi hem pizza och kollade på idol.
I lördags gick vi på Nordstan! shoppade en del :) Sen blev det utgång på kvällen.
I söndags var vi på Universeum sen kvällen var det biograf som gällde, kollade på Disrict 9.
Igår (måndag) var vi en sista vända på Nordstan :) På kvällen kollade vi på IFK Göteborg-GAIS på Gamla Ullevi! Vilket ös!!! ALLA SOM INTE HOPPAR ÄR GAISARE! ÄNGLARNA ÄNGLARNA! Lärde mig ett antal nya låtar igår på matchen...

Var hemma vid 12 igårkväll...sleten idag...

Här kommer en del av det jag shoppade på NORDSTAN!


Allt från Gina Tricot!
Köpte ett par gråslitna jeans på Zara också.

Köpte en vinterjacka på Rut m. fl. Gillar den riktigt mycket!



Nu ska jag hänga upp tvätten :(
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Kenza svarar

svar: jadå, inga problem! skriv upp er på listan bara och kom i tid =) kramis

2009-10-23 @ 13:57:42
URL: http://KENZAS.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0