Sprutor...

Jag tog sprutan för svininfluensan igår... Jag hatar sprutor! Jag beter mig verkligen som ett litet barn.
För det första så vågade jag inte gå in i rummet själv så Erika och Mia följde med och sen hoppade jag till och drog tillbaka min arm när sköterskan bara skulle tvätta den...Sen började jag nästan böla när jag fick sprutan men inte för att det egentligen gjorde så ont men det är liksom själva sprutan som är läskig... Men när allt var gjort så var jag skakig resten av dagen... Och inte nog med det har haft huvudvärk hela dagen och varit helt hängig... Ska aldrig mer ta sprutor!

Jag, Micke, Mia och Erika ska åka till Tomas löningshelgen:) Gött då blir det kanske lite shopping:)

Belönade mig själv med lite nya toppar från Gina Tricot :)



Puss&Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0