Igår...

Var jag i stan med Sandra och Rebecca.
När vi kom hem färgade jag Sandras hår.
Sen följde jag med upp till Jossan för Sandra skulle klippa Emil.
Vid 18 tiden körde jag in Micke och Tjock till stan för dom skulle kolla på hockey.
När jag kom hem stack jag upp till Sandra igen där även Jossan och Rebecca var. Vi beställde kinamat och kollade på Idol :)

Igår var det ju Fredagen 13:de och den förknippas ju med otur...
Men jag hade nog turdag...
När jag var på väg hem från stan (Efter jag hade lämnat Micke och Tjock) så körde det en bil bakom mig och den närmade sig ganska mycket men jag tänkte inte mer på det så jag fortsatte ju köra i mina nästan 110 km/h på 90-väg (Man ska ju hålla hastigheten men jag ville hem snabbt) sen när bilen var ganska nära så satte den på BLÅLJUSEN och blinkade på mig med helljusena och jag tänkte direkt att nu ryker mitt körkort, så jag körde in på en parkeringsficka men polisen bara körde förbi mig!!! Snacka om tur!!! Mitt hjärta höll på att hoppa ut ur kroppen på mig så nervös som jag var!
Jag hade nog inte blivit av med körkortet men jag hade i alla fall fått ett par tusen i böter och det vill absolut inte min plånbok...

Idag Lördag...
Händer inget...

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0