091127=Lön

I veckan som gått så har jag inte gjort mycket... Vi har bara varit hemma och kollat på Vänner :) Har redan sett alla 10 säsonger men man får aldrig nog, dom är så sjukt roliga!

Var inne på El-Giganten i tisdags och fick en ny mobil för på den andra gick tuchen sönder. Jag tycker ju att den borde hålla längre än en vecka. Hoppas denna mobilen funkar längre...

Idag efter jobbet så åker jag, Micke och Erika till Tomas i Göteborg :)
Imorgon ska vi gå på julmarknad på Liseberg! Har hört att det ska vara jätte mysigt :)

På onsdag ska jag bjuda Mia på New Moon för hon fyller 21 år på tisdag :) Såg den med Erika i lördags men jag kan lätt se den en gång till :) Den var ju så fruktansvärt bra!

Första advent på söndag :) Då ska julpyntet fram! Har sett att några har tjuvstartat :)

Nu ska jag fortsätta jobba!
Ha en bra helg för det ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0