Söndag!

En vecka sedan jag skrev senast...sorry...

I torsdags var jag hos pappa och Marie-Louise, vi åt och gick till idrottsplatsen och kollade på elden.

I fredags var jag, Sandra, Jossan och Andréa på Liseberg :) Vi hade riktigt skoj!

Igår spelade vi match i Lund och vi förlorade med 1-0, men vi kämpade bra! vi hade många målchanser och dom fick ett mål på tur...
Sandra och Patrick var här igårkväll, vi grillade :) Mia kom också hit sen åkte vi in till Andréa på fest, var bara där en timme för vi var ganska trötta...

Idag har jag och Micke varit hos mamma och Uffe och ätit frukost och städat och tvättat bilen, Så fin den blev :)

Jobba imorgon igen...

Ha det bra!


Söt klänning från Nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0