Onsdagkväll

Tränade igår, alltid lika skoj!
Imorgon hoppas jag att det blir lika skoj, men det tror jag!

Idag har jag jobbat som vanligt från 8-16.30, skönt när det är mycket och göra så man vet att man har jobb.
Gött att man har fått sommarjobb på Västanvid och sen jobb på InfoOne efter sommaren igen :)

Dagarna bara går och det är redan Maj och snart är det sommar! Längtar!

Jag vill tatuera mig igen! Vill göra något stort med blommor på ryggen som kan täcka min fula tribal...
Jag vet bara inte vad jag ska ha för blommor eller om den ska vara i svart eller i färg och vad för färger i såfall...Får verkligen tänka på det! För jag ska inte ångra mig igen...


Två fina tatueringar!

Nej nu ska jag hoppa i säng!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: mix

jannis ja tycker den me färg va jättefin! jag saknar dig. imorn ses vi:D

2009-05-06 @ 23:23:33
URL: http://mixmiapix.blogg.se/miixii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0