Utmaning!

Tänkte testa en utmaning som Jennie (Fancy face) hade testat.
Man ska komma på ord på den bokstav som sitt namn börjar på.

1. Vad heter du? Joanna
2. Ett ord på 4 bokstäver? Jaså
3. Flicknamn? Josefin
4. Pojknamn? Jonathan
5. Yrke? Jurist

6. Färg? Jättegul?
7. Klädesplagg? Jacka

8. Mat? Jordgubbar och glass

9. Sak i badrummet? Jättestor Handduk (Badlakan)

10. Plats/stad? Junibacken

11. Orsak att vara sen? Jag var trött

12. Något man skriker? Jävlar!

13. Film? Jurassik Park
14. Något man dricker? Jägermeister

15. Band? Joddla med Siv
16. Djur? Jaguar
17. Bil? Jeep
18. Sång? Joanna give me hope

Jag utmanar Sandra, Rebecca och Mia :)

Ha det bra!
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag kan jag kan.....



/Lotta

2009-03-12 @ 21:03:18
Postat av: Anonym

jag håller fast vid att man kan ha en Julgran i badrummet!

2009-03-12 @ 21:51:46
Postat av: sari

sari

sitt

sara

simon

sjuksköterska

sininen [blå]

skor

stuvade makaroner

schampoo

stockholm

sovit

satan

spindelmannen

snaps

shirly clamp

svin [sitter en på var sida om mig]

saab

staying alive

2009-03-12 @ 23:03:53
URL: http://tittidahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0