En Lista :)

Tänkte svara på en liten lista :) Är lite rastlös...

Ditt fullständiga namn?
Ulrika Joanna Rebecca Olsson

Var bor du?
I en lägenhet i Knislinge med min Micke :)

Var föddes du?
BB i Kristianstad

Ögonfärg?
Någon blandning...typ grönblåa eller något :)

Hårfärg?
Råttfärgat men färgar alltid det mörkbrunt.

Längd?
158 cm...JA jag vet att jag är liten :)

Hur gammal var du när du lärde dig gå?
10 månader, om inte mamma har lurat mig.

Vad är ditt största barndomsminne?
Kommer inte ihåg så mycket...men jag minns när jag var 4 år och sprang in i skärbrädan...fick sy och ont gjorde det...är kanske därför jag minns det...

Var är du uppvuxen?
I Hanaskog.

Vad får dig att bli riktigt arg?
Finns mycket men oftast folk som kör för sakta och Micke ;)

Vad gör du på fredag kl. 19?
Är på näsby och bowlar med jobbet :)

Favoritdjur?
Hund, Katt och Häst.

Favoritmat?
Oj...alltid lika jobbig fråga finns så mycket man gillar...kan inte svara på det tyvärr :)

Favoritdryck?
Lätt! Redbull :)

Favoritplagg?
Jeans och klänningar och givetvis myskläder :)

Favorit shoppingstad?
Göteborg

Hur mycket shoppar du för i månaden?
Väldigt olika helt beroende på hur mycket pengar man har...

Vad shoppar du då?
Allt som man egentligen inte behöver :)

Ser du dig själv som shoppingberoende?
hehe ja lite ;)

Har du körkort?
Japp!

Har du bil?
Nej, sålde den för några veckor sedan.

Höger- eller vänsterhänt?
Höger

Morgon- eller nattmänniska?
Lätt en nattmänniska! Hatar att gå upp på morgonen!

Är du kittlig?
Ja på magen...

Stjärntecken?
Vädur

Snarkar du?
Micke har aldrig klagat :) så det tror jag inte.

Gillar du att sjunga?
Ja! Men jag suger på det...

Stökigt eller välstädat?
Välstädat! Jag är pedant...

Vad längtar du mest efter just nu?
Sommaren!

Så! Då har ni fått veta lite om mig :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0