Söndag!

Är ganska sleten idag...
Jobbade igår från 7-13 sen vilade jag några timmar...det behövdes för annars hade jag inte pallat med kvällen.
Mia kom vid 4 och hämtade mig så då åkte vi in till stan till hennes farmors lägenhet för vi skulle förfesta där.
Vi åt och började göra vid oss lite smått :)
Sen kom Jenni och vid kl.22.30 åkte vi taxi in till centrum.
Hade faktiskt trevligt, tycker inte om att det var så mycket folk bara...
Gick upp kl.13.15 idag...

Ha precis kommit hem från mamma, jag och Micke var där och åt.

Vet inte vad som händer ikväll blir lugnt i alla fall.

På Onsdag ska vi nog åka till Göteborg och kolla på Erika för hon spelar Gothia cup.

Ha en trevlig Söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0