Utgång!

Skönt med helg igen! fast jag har inte jobbat denna veckan men jag tycker ändå att det är skönt :) är man ledig mitt i veckan så känns det inte som samma ledighet som när det är helg. Tycker jag.

Jag, Mia och Lill-Jossan har ridit idag! Lill-Jossan ramlade av och jag höll på att ramla av!

Ikväll ska vi brudar in och göra staden osäker :)
Jag, Sandra, Mia, Jossan, Lill-Jossan och Andrea.
Vi har gratisinträde på Grand så det blir nog att vi drar dit.

Lägger in bilder imorron om kvällens bravader :)

Hörs imorron!
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Josefine

haha :) "kvällens bravader" ja, det kan man väl lugnt säga. in me bilder nu YO!

2009-01-10 @ 13:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0