Söndag

Hej!

Igår blev det en ganska lugn kväll. Först kom Mia sen gick vi till Jenny och Björn och lämnade hennes skor som jag hade köpt till henne i LONDON och så kollade på deras vovve :) jätte söt! sen kom Jossan med dit. Sen åkte jag Mia och Jossan hem till mig och kollade lite på körslaget. Mia bestämde sig för att sticka ut så jag och Jossan åkte hem till Rebecca och Philip och spelade kort, Sandra, Patrick och Emil var också där. Blev sent men ändå lugnt.

Jag hade tänkt visa vad jag köpte när jag var i LONDON :)

ENJOY!


Volangklänning från H&M.


Spetsklänning från Jane Norman.


Min fina nyårsklänning med diamanter från Jane Norman.


Kjol från Primark (Egentligen ska rosetten vara bak men måste ju visa
den för den gör kjolen så söt)


Jeans från BikBok.


Mönstrade strumpbyxor från Urban Outfitters, 2 tröjor och stövlar
från Primark.


Fina underkläder från Ann Summers.


COOL mc-skinnjacka från Primark.


Vinterjacka från Primark.


Varm och gosig halsduk från H&M.


Väska från H&M.


Plånbok från accisories och örhängen, glittereyeliner och glitterkajal från H&M.


Skulle kunna handla hur mycket som helst men någostans måsta man
 ju sätta gränsen...

Hej då :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0