Söndag

Hej!
Igår blev det en ganska lyckad kväll får jag väl säga :)
Jag vaknade sent som vanligt! (har fortfarande inte vänt tillbaka dygnet)
När Sandra och Patrick hade kommit åtke vi ner till Brokrogen och åt. Jag åt oxfilé med klyftpotatis och bearnaisesås och gött var det!
Sen åkte Jag, Sandra och Erika hem till Rebecca och sjöng Singstar :)
Hade jätte trevligt!

Här kommer lite bilder från gårdagen!


Maximilian och Erika :)


Erika och Rebecca är riktiga sångfåglar ;)


Idol nästa Sandra ;)


Kändes som man var på konsert! HAHA!


Så söta ni är :) Lite mongobilder måste också vara med ;)


Hahahahaha!


Ohh snygga!


HAHA! nice...

Nej, nu kommer Mia snart vi ska åka till Ekohallen.

Vi hörs!

PUSS!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0