London

Snygga bussar dom har i London...
Fina bussar dom har i London...


Och ännu finare taxibilar...eller inte...


Jag i en telefonkiosk :)


Mia, Micke och Tomas! Mina tre reskompisar :)

Riktigt mysigt med skidskobana...vissa var inga höjdare på att åka men
ändå :)


Jag och Mia framför en stor julgran som det hängde skridskor i som
julpynt :)


Vi satt längst fram på ovanvåningen på bussen, fin utsikt :) haha


Jag, Mia och Lotti gick på oxford street och slösade...


Mia gillar att festa!


Mia var så fin i sin nya klänning på NYÅRSAFTON!


Och såklart jag i min nya klänning på NYÅRSAFTON!


Vi på inne på KCLSU... rätt okej ställe bara det att de var svin kallt där
och att musiken inte var något att hurra för...


Fyrverkerierna var det absolut inget fel på riktigt fint och mäktigt att se!


London eye 135 meter upp man såg verkligen allt.


Big Ben från London eye.




Jag säger bara en sak ÅK TILL LONDON där finns allt.

Puss och Kram









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0