Känner mig som en uppblåst ballong...

Jag äter godis varje dag i stort sett...och det börjar märkas...
Måste börja träna snart! Trivs inte med min kropp för tillfället, Jag känner mig som en uppblåst ballong!
Jag och Sandra har snackat om att köpa träningskort på friskvårdshuset i Kristianstad. Där finns spinning, sim, gympa, styrketräning, ALLT! och det tycker jag är jättebra för man måste variera träningen så man inte tröttnar.

Jag ska träna och jag ska inte äta så mycket gottgott!
Jag ska inte ha en fettvalk kvar på magen...hehe

DET ÄR MITT MÅL fram till sommaren!
Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till Joanna!!

Har oxå lovat mig själv att äta mindre godis och motionera mer. Får väl se hur det går....

Kram

2009-01-08 @ 21:17:34
URL: http://karleksgatan17.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0