Aj Aj Aj!

Efter jobbet var det bara att masa sig ner till tvättstugan och tvätta lite...
Mia och Jossan har varit här ikväll vi åt "Favoriten" från kiosken i Hanaskog :) ÄLSKAR deras hamburgare!

JAG HAR OOOOONT! träningsvärken vill verkligen inte försvinna...jag och Jossan var ute och gick en liten runda innan tänkte ju att jag kunde gå bort lite av träningsvärken...jag skiter i att jag har ont imorgon JAG SKA träna ändå!

HAHA jag och Jossan satt och kollade lite på "Blocket" på söta hundar :)
V
i hittade denna...


Är den inte fruktansvärt söt? Skrattad nästan ihjäl oss :) kolla frisyren! eller vad man ska kalla det... ;)
Jag vill ha en sådan lite söt rackare :) men den kostar 20 000 kr och det är INTE ett pris som jag vill lägga på en sådan liten hund...kunde förstått det lite mer om det hade varit en stor hund som hade kostat så mycket för det är ju mycket mer hund för pengarna då.

Ha en trevlig kväll!
Kram


Kommentarer
Postat av: Jennie

åh vilken söt boll! vad var det för ras?

2009-02-20 @ 15:52:18
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0