Söndag

Hej!

I fredags var Sandra, Mia och Jossan hos mig och vi sjöng singstar.
Jag vill ha fler singstarskivor det är riktigt kul när man är ett gäng och sjunger :)

Igår var Pappa här och hälsade på :) vi beställde pizza.

På kvällen åkte jag, Micke, Sandra, Patrick och Erika till Hemmakväll och köpte godis.
Sen satt vi här hemma och spelade kort :)

Ikväll ska jag, Micke, Sandra och Patrick kolla på film :)
En riktigt rälig film blir det...Barnhemmet...

Helgen har gått snabbt som vanligt....men det gör vardagarna med... Livet bara springer iväg fyller ju snart 21 och rätt som det är så står man där och fyller 65...

usch nej så får man inte tänka! jag ska hinna med myyyyyyyyyyyyyyyyyycket innan jag fyller 65 om jag nu ens blir så gammal...
NEJ! nu gjorde jag det igen...Sluta med det Joanna!

Vi hörs och syns!
PUSS


Pappa och Erika (Ser lite av Farfar i bakgrunden :)







Ska köpa dessa tre singstarskivorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0