Jobbig dag...

Jobbat idag från 8-14 jag fick sluta en timme tidigare så jag hann sticka till banken innan dom stänger 15.00 och sätta in pengarna som jag fck för bilen och sen var det raka vägen till Broby till Arbetsförmedlingen och sen kunde jag köra hem, men hemma var det ingen dans på rosor hade tvätt tid idag så det vara bara att gå ner och börja...sen laga mat till micke innan han kom hem...
Fast nu sitter jag och slöar och det kan jag göra hela kvällen :)

Imorgon är det fotbollsträning för första gången på 6 år...hur kommer detta gå?
Så imorgon efter jobbet blir det en runda inom team sportia för att köpa benskydd och lite annat smått... :)

Oj! jag har tvätt nere i tvättstugan!

Hörs imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0