Bilen är såld!

Gött att jag har blivit av med bilen nu :)
Jag la ut bilen igårkväll och det är typ 7 st som har hört av sig idag och varit intresserade, men vissa måste  trott att jag var desperat eller något...som en skrev "Du får 20 000 kr för den om du kör den till Västerås"  KYSS MIG I RÖVEN sa jag då! Men det var en familj från Karlskrona som köpte den för 33 000 kr så jag är jätte nöjd!

Jag har jobbat idag från 8-15 som vanligt.

Och vet ni vad? Jag ska börja spela fotboll igen :)
Dom ska starta ett damlag i Näsby så jag, Sandra och Mia bestämmde oss för att hänga på :)
Så imorgon är det möte med tränaren!
Jag tror inte jag kommer orka springa ett varv runt planen ens, men man får ge det en chans och jag vet att det kommer bli jobbigt att få tillbaka konditionen.

Nej nu ska jag och Micke gå och lägga oss och kolla på Benjamin Buttons otroliga liv :)

Vi hörs imorgon!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0