Måndag

Längesen jag skrev nu...
Idag har jag varit med Sandra och Jossan på Eko-hallen.
Sen åt jag och Sandra korvstroganoff och ris hemma hos henne.
Nu sitter jag hemma och kollar på tv själv...

Har varit hemma från jobbet för det har inte funnits något att göra men imorgon ska jag jobba :)

I helgen blev det mycket fest :)
I Fredags var vi på julbord på Bäckaskogslott med Rörfirman (Mickes jobb) Det var trevligt, synd jag missade Idol bara :(
I lördags så var vi hemma hela dagen och slappade framför vänner. Vid 20.30 så bestämde vi oss för att åka in till stan. Så Micke stack till Lina Fridlunds inflyttningsfest och jag träffade Mia, My och Mimmie sen stack vi till banken :) Hade lika kul som förra helgen när jag fick ett ryck och stack ut...
Igår var jag och kollade på Titti när hon hade avslutning på Pisken. Hon har blivit jätte duktig på att rida.

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0