Skärtorsdag

Längesen jag skrev nu...måste skärpa mig!

Har jobbat idag, alla slutade kl.15.
Ska snart åka till Mamma och Uffe och grilla :)
Blir inte så sent för jag ska "gå bredvid" på Västanvid imorgon så jag börjar 7 och slutar vid 15.
Kommer bli jobbigt att gå upp när Micke ligger kvar och sover...

Igår hade vi träningsmatch mot Hästveda och vi vann med 2-1, men jag spelade bara typ 10 minuter för jag fick ont i knät och jag har fortfarande lite ont idag :( Vet inte var det kom ifrån har liksom aldrig haft problem med knäna, börjar väl bli gammal! Nej, men ärligt så tror jag att det är för att jag inte har hållit igång på många år. Skulle egentligen ut och springa med laget idag men jag fick hoppa över det...vill ju inte att det ska bli värre...

Ha det bra!


GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0