Fin dag!

Gick jättebra att jobba på Västanvid igår :) Var faktiskt inte så jobbigt att gå upp för jag gick och lade mig hyffsat tidigt så jag var inte dödstrött som jag brukar vara.
Ska jobba igen på måndag :)

Var en runda i Glimåkra igårkväll med Jossan på fest hos Dea, sen en sväng på Dansken. Men jag var ganska sleten så jag körde hem vid 22.30.
Erika och Amanda sov här inatt. Vi spelade kort, satt och snackade och retade Amanda för hennes dialekt ;) Köt ja e koet ska vi kolla på amatöpoe! = Kurt jag är kåt ska vi kolla på amatörporr! Haha! Inte lätt när man kommer från Lönsboda :)
Micke var nere och köpte frallor till oss imorse, Han är ju alltid uppe med tuppen :) Sen åkte vi hem till Mamma och Uffe och grillade och spelade kubb.

Ska nog va med Sandra ikväll, Fast hon jobbar till 19 så vi skulle vi höras av då...

Ha en riktigt varm och skön Påskafton!


(En gammal bild) Men den är så vårig med blommor och solsken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0